Du kan opleve tekniske udfordringer

Vores Prisberegner kan muligvis ikke beregne pris på Husforsikring. Det skyldes, at den service, vi abonnerer på for at hentet data på huse, har tekniske udfald. Prøv gerne igen senere.

    Undernavigation

Medlemmernes forsikringsselskab

Popermo Forsikring er et medlemsejet forsikringsselskab, og vi har derfor vores medlemmer som førsteprioritet. Medlemmerne er kernen i vores virksomhed.

Vi arbejder hver dag for at give vores medlemmer merværdi og gøre dem trygge og tilfredse. Og uden at være for meget kan vi sige, at det er vi faktisk ret gode til!

År efter år opnår vi topplaceringer i den uafhængige tilfredshedsundersøgelse af den danske forsikringsbranche, som EPSI Rating Danmark udarbejder.

I rapporten for 2025 har vi for 4. år i træk fået en flot 2. plads, og når vi kigger nærmere på ranglisten, kan vi se, at vi er det bedste landsdækkende forsikringsselskab i Danmark – nu for 5. år i træk, og det er vi utrolig stolte over!

Sofie Breum, Country Manager hos EPSI Rating Danmark, siger:
”Popermo er gode til at gøre det nemt at være kunde – og til at levere konkurrencedygtige forsikringer (her vurderes de bedst af alle selskaber). Deres kunder kvitterer for en god løbende information ifm. skadebehandling.”

Popermo Forsikring har deltaget i tilfredshedsundersøgelsen de seneste 9 år. Vi har præsteret at få 1. pladsen 2 gange og 2. pladsen hele 5 gange, og samlet set har vi i alle årene holdt os i toppen.

Når vi kigger på resultaterne i EPSI-rapporten, kan vi se, at vores daglige indsats gør en forskel for vores medlemmer.

Undersøgelsen bekræfter os i, at vi er på rette vej, og at de tiltag, vi har valgt at fokusere på og arbejde med, er af den rigtige karakter set i forhold til vores målgruppe. Vi gør en stor indsats for at kende vores medlemmer, og baseret på kendskabet tilpasser vi vores service, forsikringsprodukter og tekniske løsninger, så vores medlemmer oplever det som en reel hjælp, når de har brug for os.

Vi går hvert år i dybden med analysen, når den er offentliggjort, for at kende vores styrker og svagheder, ikke mindst. Kun sådan bliver vi bedre. Og enhver placering er for os en kæmpe motivation til at stræbe efter 1. pladsen ved næste måling.

Vores fokus på medlemmerne vil ikke ændre sig. Vi vil trofast holde fast i, at hjælpen til vores medlemmer, vores service, kontakten og relationen imellem os, fortsat skal leve op til medlemmernes forventninger. 

Det glæder os, når vores medlemmer giver udtryk for deres holdninger. Vi vil altid gerne modtage input, uanset om det er ris eller ros. Tilbagemeldinger fra vores medlemmer fortæller os, hvor vi gør det godt, og hvor vi kan gøre det bedre. Og det varmer, når vi får en mail som dette:

 

'Jeg kan godt forstå, at I er DK's bedste forsikringsselskab. Har netop afsluttet en sag med jer i forbindelse med vandskade. Selvom det drejede sig om flere på hinanden skader og forskellige omstændigheder, så var vores sag afsluttet på ganske få dage.

Tak for det, Popermo.'

Jan Krarup Kirch, Frederiksberg 

 

Vores medlemmer kan også melde sig ind i PopermoPanelet, hvor de kan være med til at influere på den fremtidige udvikling i Popermo.

Popermo Hjælp
+45 78 79 14 48

Popermo Vejhjælp

Popermo Rejsehjælp

Popermo Skadehjælp til dit hus og indbo

Popermo Hjælp ved glasskade på din bil

Popermo Hjælp ved misbrug af ID

 

Du kan læse mere her om Popermo Hjælp.

Følg os på Facebook & LinkedIn