Kundetilfredsheden i forsikringsbranchen i Danmark er faldende - men Popermo's score er blevet bedre.
Faktisk er vi det bedste landsdækkende forsikringsselskab.
Det viser en ny rapport fra EPSI.
Den årlige kundetilfredshedsundersøgelse fra EPSI er blevet offentliggjort, og Popermo har fået en flot 3. plads i en top af andre meget kompetente og medlemsejede forsikringsselskaber.
Vestjylland Forsikring på en 1. plads, og Aros Forsikring på en 2. plads, er lokale, stærke forsikringsselskaber. Hvorimod vi baserer vores 3. plads på en landsdækkende medlemskreds.
Popermo’s score er blevet bedre siden sidste år, hvilket vi er ret stolte af. Vi indtager endda 1. pladsen på parameteren ’Værdi for pengene’, der indeholder både service, kvalitet og konkurrencedygtighed. Vi er stolte, fordi vores indsats giver positive resultater. Og så er vi taknemmelige for, at vores medlemmer nu både oplever men også tilkendegiver overfor andre, at vi gør en forskel.
Vi skal fremadrettet fortsætte med at blive bedre. Medarbejderne i Popermo arbejder hver dag hårdt for at skabe de bedste muligheder og løsninger for medlemmerne, og det er det, vi vil give tilbage til vores medlemmer. Vi vil fortsætte med at lytte til medlemmerne og sætte dem i fokus.