Vi har fået en flot 2. plads i tilfredshedsundersøgelsen af danske forsikringskunder.
Det er nu 4. år i træk, at vi er det bedste landsdækkende forsikringsselskab, og det er 3. år i træk, at vi tager 2. pladsen i målingen.
EPSI-rapporten udarbejdes af EPSI Rating Danmark og udkommer årligt. Sofie Breum, der er Country Manager hos EPSI Rating Danmark, siger:
”Popermo er for 4. år i træk det landsdækkende selskab, der scorer højst på kundetilfredsheden. Popermo opfattes som meget konkurrencedygtige og servicemindede. De vurderes højt på både service og digitale løsninger – og er dygtige til at tilpasse deres værditilbud til kundernes behov.”
Vi er meget stolte af den flotte placering, og vi er især glade for, at vi formår at fastholde den høje standard, der fortsat gør vores medlemmer meget tilfredse.
Vi erkender, at vi ikke gør alt rigtigt, men vi er ydmyge og forsøger hver dag at blive bedre – for vores medlemmers skyld. Stor tak til vores medlemmer for at være med til at gøre Popermo bedre.