Go to content

Vi passer på vores medarbejdere

Popermo prioriterer et godt arbejdsmiljø og medarbejdertrivsel. Vi har opstillet disse rammer for at kunne tage hånd om det gode arbejdsmiljø:
  • En årlig trivselsundersøgelse.
  • Møder i Arbejdsmiljøudvalget hvert kvartal, hvor aktuelle indkomne emner kan vurderes.
  • Målrettet uddannelse til den enkelte medarbejder, hvor uddannelsen understøtter den personlige udvikling.
  • Ordentlige fysiske rammer i form af hæve-/sænkeborde og træningspuder til at stå på, grønne planter, lydafskærmning og tilbud om skærmbriller.
  • Alle ansatte er dækket af behandlings- og tandforsikring gennem Popermo.
  • Rygepolitik, politik mod chikane og en misbrugspolitik.
  • Sund og varieret kost i egen kantine.
  • Motionsrum til fri afbenyttelse.
  • Tanitavægt til rådighed.
  • Massage/behandling hos fysioterapeut, der kommer til virksomheden hver anden uge.
  • Hjemmearbejdspladser.
  • Rygepolitik, politik mod chikane og en misbrugspolitik.
Sygefravær